رفت...
*حرفای نقابدار رو با دقت بخون بعد نظر بده*

پنج شنبه 25 خرداد 1391
ن : نقابدارتنها

رفت...

 

 

سر كلاس ادبيات معلم گفت :                                 

 

                                فعل رفتن رو صرف كن

                گفتم : رفتم...رفتی...رفت

                ساكت شدم ،خندیدم ،

                ولی خنده ام تلخ شد...                       


معلم داد زد : خوب بعد ؟ ادامه بده...

                            من گفتم : رفت...رفت...رفت

                           رفت و دلم شكست...غم رو دلم نشست

                           رفت و شاديم مرد...

                           شور و نشاط رو از دلم برد                                                             

رفت...رفت...رفت...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:30---26 شهريور 1391
سلام ... وبت خیلی خوبه به من هم سری بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی من را عنوان وبم بلینک و بعد شماهم وارد لینکها من میشوید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: شعر، ،
:: برچسب‌ها: رفت, مرد, فعل رفتن, صرف کردن, عاشقانه, متن عاشقانه, سر کلاسکلاس ادبیات, عشق, ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان یه نقابدار تنها!!!! و آدرس neghabdaretanha.loxblog.com لینک کن بعد مشخصات لینک خودتو این پایین بنویس. اگه لینک من تو وبلاگت باشه لینکت به طور خودکار تو وبلاگ من قرار میگیره. دمت گرم!!