دلم تنگ شده...
*حرفای نقابدار رو با دقت بخون بعد نظر بده*

سه شنبه 27 تير 1391
ن : نقابدارتنها

دلم تنگ شده...

  دلم تنگه شده واسه خیلی چیزا...چیزای کوچیک...چیزای بزرگ...چیزای متوسط...خلاصه دل تنگیم دیگه...

بذار واست بگم واسه چی تنگه...دلم برا دوستام البته دوستای مدرسه ام شده قد سوراخ سوزن...دوست دارم هرچه  زودتر دوباره مدرسه ها باز بشه و برم تو نخ درس خوندن...اونوقت دیگه شاید  وقت نکنم  به شما سر بزنم...

دیگههههه...آهان...فوتبال...آره درست فهمیدی این روزا لیگ ها همه تعطیلن...و منم دلم لک زده واسه بازی های ........ اما لیگ سه چهار روز دیگه شروع میشه و منم از این دل تنگی در میام...

و یکی از دوستام که یه سالی میشه رفته یه شهر دیگه و من چند ماهیه ندیدمش...امروز باید یه زنگ واسش بزنم...تو دوستام بیشتر از همه دوسش دارم...دعا کن ببینمش...

آخ...عموم و سه تا پسر عمه ام...یه ماه پیش بود که آخرین بار باهم بودیم...باید یه ماه دیگه هم صبر کنم تا بیان و یه سری به ما بزنن...البته ملالی نیست پیامکی با هم ارتباط داریم...

مسافرت...خیلی وقت از شهرمون بیرون نرفتم...دلم واسه مسافرت یه ذره شده...ولی قراره حدودا یه ماه دیگه یه مسافرت مشت برم...حتما سوغاتی میارم...خیالت راحت باشه...

خیلی چیزای دیگه هم هست ولی حالشو ندارم بنویسم...امید وارم که خسته نشده باشی...

ممنون که تا آخرش خوندی...نظر بده (مرسی)...

(نقابدار تنها)

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

pezhman
ساعت21:26---22 مرداد 1391
سلام.
وب خوبی داری .
دوست داشتی به من هم سر بزن.
اگه مایل به کسب درآمد اینترنتی هستی برو آدرس زیر و عضو شو.
خیلی سایت خوبیه.
تا 50 در صد بهت پورسانت فروش هم میده با کلی تنوع محصول.
اینجوری حداقل هزینه اینترنتت در میاد.
من خودم عضو شدم درآمدش بدک نیست.
http://www.melimarket.net/10350


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نوشته های نقابدار، دل نوشته، ،
:: برچسب‌ها: دل تنگی, دلم تنگه, دلم تنگ شده, دل,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان یه نقابدار تنها!!!! و آدرس neghabdaretanha.loxblog.com لینک کن بعد مشخصات لینک خودتو این پایین بنویس. اگه لینک من تو وبلاگت باشه لینکت به طور خودکار تو وبلاگ من قرار میگیره. دمت گرم!!