رفیق؟!
*حرفای نقابدار رو با دقت بخون بعد نظر بده*

جمعه 26 آبان 1391
ن : نقابدارتنها

رفیق؟!

  همیشه سعی می کنم دوست و رفیق خوبی برای دیگران باشم اما دوست و رفیق خوب یعنی چی؟ به کی میگن رفیق؟ نمی دونم ولی من هیچ وقت نتونستم یه رفیق خوب پیدا کنم. به نظر من رفیق یه گونه ی نادر درحال انقراض است. دوست دارم نگذارم نسل رفیق های خوب از بین برود. اما چگونه؟ وقتی من خودم اصلا رفیق خوبی نیستم...

اگه کسی ازم بپرسه بزرگترین آرزو چیه؟ سرم را بالا می گیرم گلویم را صاف می کنم و می گویم: دلم می خواهد همه دنیایم را بدهم فقط یک رفیق خوب داشته باشم! شاید تعجب آور باشد ولی واقعا بزرگترین آرزوی من این است...

هر وقت که باکسی آشنا می شوم فکر می کنم که دیگر رفیقم را پیدا کرده ام...بعد از مدتی می فهمم نه تنها او رفیق من نیست بلکه آدم هایی که قبلا دیده ام از او بهترند! الان هم به این نتیجه رسیدم که اصلا رفیق پیدا نمی شه...

رفیق باید مرد باشه ، غیرت داشته باشه ، ادب داشته باشه ، عاقل باشه ، بی جنبه نباشه ، زودرنج نباشه ، خسیس نباشه ، نمی دونم، نمی دونم، واقعا نمی دونم...

اگه یه موقعی یه رفیق دیدین حتما سلام منو بهش برسونید، ممنون می شم...

 

نقابدرا تنها


نظرات شما عزیزان:

هادي
ساعت21:00---26 آبان 1391
سلام...

خوبي....؟ وبت عاليه خيلي خوشحال ميشم به من همسر بزني ونظر بدي....
پاسخ:من خوبم حتما چرا که نه؟!


Hojjat
ساعت20:46---26 آبان 1391
سلام

حالت خوبه؟

یه چیزی بگم وبلاگت زیباست

خوشحال میشم به منم سری بزنی

اگه دوست داشتی یه نظری هم بمون بده

به امید دیدار


پاسخ:من خوبم ممنون که نظر دادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نوشته های نقابدار، ،
:: برچسب‌ها: رفیق, دوست, رفیق خوب, نقابدار, نقابدار تنها,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان یه نقابدار تنها!!!! و آدرس neghabdaretanha.loxblog.com لینک کن بعد مشخصات لینک خودتو این پایین بنویس. اگه لینک من تو وبلاگت باشه لینکت به طور خودکار تو وبلاگ من قرار میگیره. دمت گرم!!