دلم گرفته از...
*حرفای نقابدار رو با دقت بخون بعد نظر بده*

شنبه 13 خرداد 1391
ن : نقابدارتنها

دلم گرفته از...

 سلام 

حال شما خوبه؟ چه خبرا؟ چی کارا می کنید؟

حالا اگه از من بپرسی تو چی؟ تو چه خبر؟ تو چی کارا می کنی؟

یواشکی میگم یه کوچولو دلم گرفته...شایدم بیشتر از یه کوچولو...

حالا میگی از چی؟ میگم همه چی.  همه چیه همه چی هم که نه ولی از خیلی چیزا. مثلا:

از بی مهریای دختر خوشگل محلمون که منو دیوونه کرده هر وقت هم که می بینمش مثل سگ بی محلم میکنه...

از رفقای بی مرامی که تو بازی فوتبال در حالی که من دارم با تمام وجود بازی می کنم زمینو خالی میکنن...

از شوخیا و مسخره بازیای هم کلاسیام که میرن رو عصابم...

از کارای احمقانه ی دختر عموم که منو تو دردسر انداخته...

از حرفای قلمبه سلمبه ی داداش کوچیکه با اون قد 125 سانتیش که میزنه و من از کوره در می کنه...

از گیرای بی خودی مامان و بابا که اعصابمو خورد می کنه ولی حرفی نمی زنم...

از بی وفاییای عمو کوچیکه که تازه زن گرفته...

از وقت نشناسی دوست دماغ گنده ی درس نخونم...

از جواب ندادنای دوستان اینترنتی که منو به خودشون وابسته کردن...

یا شاید از آهنگای خفن محسن چاوشی که با اون صدای خسته منو می بره فضا...

دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه....شاید بگی اینا که چیزای مهمی نیست!

اون وقت من میگم چرا واسه من خیلی مهمه...خیلی!

اما خوشحالم...ازچی؟

از اینکه یکیو دارم که هر وقت دلم گرفت باهاش حرف بزنم...اونم به حرفای گوش می کنه...همیشه هوامو داره

همیشه کمکم می کنه و همیشه هست...

آره درست فهمیدی      خدا     رو میگم....



نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت11:28---13 خرداد 1391
سلام وبت اوشگله
به وب منم یه سری بزن منتظرتم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نوشته های نقابدار، دل نوشته، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان یه نقابدار تنها!!!! و آدرس neghabdaretanha.loxblog.com لینک کن بعد مشخصات لینک خودتو این پایین بنویس. اگه لینک من تو وبلاگت باشه لینکت به طور خودکار تو وبلاگ من قرار میگیره. دمت گرم!!